Kreta bu2  kreta e ugyint  fb oldal  

Az engedélyezett osztályok és csoportok száma

Az engedélyezett osztályok és csoportok száma:

8 alsó tagozatos osztály: 8 általános tantervű osztály
8 felső tagozatos osztály: 8 általános tantervű osztály
13 délutáni csoport: ebből 1 napközis csoport és 4 tanulószoba

Osztályozó vizsgák követelményei

 

Az osztályozó vizsgák követelményei az adott tantárgy minimum követelményeivel megegyeznek.

NOKS munkatársak

Nevelő-oktató munkát közvetlenül segítők:
 
 
Galvács Szilvia  - iskolatitkár
Novák Laura  - iskolatitkár
 
Lippai Szabolcsné - gyermek- és ifjúságvédelmi felelős
 
Bacsó Edina - pedagógiai asszisztens
Lőke Zoltán - pedagógiai asszisztens
Mező Szilvia - pedagógiai asszisztens
Lestál Péterné - pedagógiai asszisztens
Szilágyi Virginia - pedagógiai asszisztens
 
Sándor Tibor - rendszergazda
 

Ügyfélfogadási idő

Ügyfélfogadási idö

 

Hétfő: 9:00 - 10:00 és csütörtök: 14:30 - 15:30 óra között

Telefonos egyeztetés szükséges a 46/ 530-534-es telefonszámon!

 

Térítési és tandíjszabályzat

Iskolánkban tandíj nincs.

 

Étkezési térítési díjak az MKMK tájékoztatója szerint:

http://mkmkozpont.hu/etkezesi-teritesi-dijak

A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésévél kapcsolatos adatok

A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésévél kapcsolatos adatok

Tervezett vizsgák időpontjai

Tervezett vizsgák időpontjai

- javítóvizsga - augusztus

- osztályozó vizsga - január, június

- pótló vizsga - augusztus

- különbözeti vizsga - esetenként,

- egyéb belső vizsgák(pedagógiai program szerint) - december

Tanulói létszámok

2.1 Tanulólétszámok Összesen (fő) Számított létszám (fő) SNI (fő) BTMN (fő)
 Tanulólétszám (10.01) 271 283 12 27
Egy pedagógusra jutó létszám 14,7      
Osztálylétszámok        
1. évfolyam 32 33 1 3
2. évfolyam 37 39 2 4
3. évfolyam 41 42 1 2
4. évfolyam 40 42 2 1
5. évfolyam 36 39 3 5
6. évfolyam 28 30 2 7
7. évfolyam 25 26 1 1
8. évfolyam 32 32 0 4

Hétvégi házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai

Hétvégi házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai

 

Pedagógiai Program: 4.10 pontja:


Az otthoni felkészüléshez előírt írásbeli és szóbeli feladatok meghatározásának elvei és korlátai:


Elvei:
- szerves egységet kell alkotnia az iskolai közös tanulási tevékenységgel
- a teljesítményképes tudás kialakítását kell elősegítenie
- az ismeretek tartós bevésését és önálló gyakorlati alkalmazását kell biztosítania
- a tanórai munka kiegészítését, az ott szerzett jártasságok, készségek, képességek további fejlesztését kell szolgálnia
- az egyéni gyakorláshoz minden esetben példát kell adnunk
- ügyelni kell a szóbeli és írásbeli feladatok arányára
- a leglényegesebb jelenségek gyakorlására kell, hogy késztesse a tanulókat (bővítse a szókincset)
- mennyisége és nehézségi foka feleljen meg a tanulók életkori sajátosságainak, fejlettségi szintjének és teljesítőképességének – alkalmanként differenciált lehet
- a sikerélmény ösztönöz, növeli a teljesítőképességet, ezért fontos minden évfolyamon a házi feladatok tudatos tervezése (rendszeresen kapjanak)
- szorgalmi feladatot, gyűjtőmunkát a tanuló önként is kérhet
- tanulás tanítása
- korunk kihívásainak eleget téve online tartalmak

Korlátai:
- A korosztályonként maximált a tanulási idő célja, hogy az optimális terhelhetőségre hívja fel a házi feladatot kijelölő tanító, szaktanár figyelmét, s a gyerekeket a rendelkezésre álló idő hatékony kihasználására szoktassa. Így biztosítva, hogy maradjon idő játékra, pihenésre, a személyiség további gazdagítására.

Házirend 4. pontja:

A tanuló joga, hogy azonos napon csak két témazáró dolgozat megírására kerüljön sor,

(Témazáró a több óra anyagát átfogó dolgozat, az írásbeli felelet, a röpdolgozat nem témazáró!)

A témazáró dolgozatok százalékos értékelése:

%                  érdemjegy

0 – 30                  1

31 – 50                2

51 – 74                3

75 – 90                4

91 – 100              5

Tanuló joga, hogy írásbeli dolgozatainak értékelését két héten belül megismerje,

Pedagógiai Program: 4.9 pontja:

Az iskolai beszámoltatás, az ismeretek számonkérésének követelményei, formái.

A pedagógiai munka egyik legfontosabb területe a tanulók tanulmányi munkájának folyamatos ellenőrzése és értékelése. Az előírt követelmények teljesítését a szaktárgyi sajátosságok figyelembevételével
- szóbeli felelet,
- írásbeli munkák,
- gyakorlati produktumok alapján végezzük.

A tanulók értékelésének célja a tanulói személyiség, az önértékelési képességük fejlesztése. Nevelőtestületi szinten egységes eljárásokat követel. Folyamatosnak, tervszerűnek, reálisnak, igazságosnak, ösztönző hatásúnak kell lennie.
Alapoznia kell a tanulók életkori sajátosságaira. A tanulók szóbeli kifejezőképességének fejlesztése érdekében minél több alkalmat kell adni a szóbeli feleletekre, beszámolókra.

Egy-egy témakör lezárásaként témazáró dolgozatban adhatnak számot tudásukról a tanulók.
A dolgozatokat legkésőbb két héten belül értékelni kell, az érdemjegyet a kréta naplóban rögzíteni kell.

Az érdemjegyeket a Kréta naplóban rögzíteni kell. Az osztályozás és értékelés időpontjának megválasztása a pedagógus joga.
A tanulói teljesítményt befolyásoló játékos jelek használata (piros pont, állatfigurák, matricák, nyomdák, stb.) megengedett.

Az iskolai beszámoltatás formái, rendje, korlátai:

A nevelők a tanulók tanulmányi teljesítményének és előmenetelének értékelését, minősítését elsősorban az alapján végzik, hogy a tanulói teljesítmény hogyan viszonyul az iskola helyi tantervében előírt követelményekhez; emellett azonban figyelembe veszik azt is, hogy a tanuló képességei, eredményei hogyan változtak - fejlődtek-e vagy hanyatlottak - az előző értékelés óta.

A pedagógiai munka egyik legfontosabb területe a tanulók tanulmányi munkájának folyamatos ellenőrzése és értékelése. Az előírt követelmények teljesítését a szaktárgyi sajátosságok figyelembevételével szóbeli felelet, írásbeli munkák vagy gyakorlati produktumok alapján végezzük.

Ellenőrzés formája

Értékelés módja

szóbeli felelet

érdemjegy

írásbeli felelet

érdemjegy

kiselőadás, gyűjtőmunka (plusz ismeret)

szóbeli dicséret, érdemjegy (5) szaktanári dicséret

kísérletek

szóbeli értékelés vagy érdemjegy

témazáró dolgozatok, felmérések

% piros érdemjegy

év eleji diagnosztikus mérés

% szöveges értékelés

projektmunkák

szöveges értékelés

A szóbeli feleleteket kék, a röpdolgozatokat zöld, a témazáró és év végi mérések eredményeit piros színnel jelöljük a naplóban. Ez utóbbiak értéke súlypontozottabb, a tanulók félévi és év végi jegyeinek lezárásakor súlyozottan kell figyelembe venni.

A tanulók értékelésének célja a tanulói személyiség, az önértékelési képességük fejlesztése. Nevelőtestületi szinten egységes eljárásokat követel. Folyamatosnak, tervszerűnek, reálisnak, igazságosnak, ösztönző hatásúnak kell lennie.

Alapoznia kell a tanulók életkori sajátosságaira. A tanulók szóbeli kifejezőképességének fejlesztése érdekében minél több alkalmat kell adni a szóbeli feleletekre, beszámolókra.

Egy-egy témakör lezárásaként témazáró dolgozatban adnak számot tudásukról a tanulók.

A dolgozatokat legkésőbb két héten belül értékelni kell! Az értékelés megalapozottsága érdekében havonta egy (heti 1 órás tantárgy esetében legalább kéthavonta egy) osztályzatának minden tanulónak lennie kell. Az érdemjegyeket mind az osztálynaplóba, mind a szülők tájékoztatását szolgáló ellenőrző (tájékoztató füzet) be kell írni. Az osztályozás és értékelés időpontjának megválasztása a pedagógus joga. A tanulói teljesítményt befolyásoló játékos jelek használata (piros pont, állatfigurák, stb.) megengedett.

Pedagógiai Program: 4. 1. pontja:

A tanulók értékelésével összefüggő követelmények

A szaktárgyi követelményeket a szülőkkel, tanulókkal minden nevelő köteles megismertetni.

Minden közismereti tárgyból a tanév elején diagnosztizáló mérést kell végezni.

A 2-8. évfolyamon a tematikus egységek zárásaként dolgozat írásával győződnek meg a nevelők a tantárgyi követelmények elsajátításának mértékéről. A témazárók írását előre be kell jelenteni. (A naplóba előre célszerű ceruzásan jelölni.) Azonos napon csak egy témazáró íratható.

Az írásbeli mérések időpontjait (4. 6. 8. évfolyam végén) ütemezni kell, osztályonként és tantárgyanként azonos időben kell megtartani. A mérések anyagával kapcsolatosan fegyelmi felelősségre vonás mellett kötelező a titoktartás. A mérés időtartama 45 perc. Azonos napon csak egy mérés végezhető.

A tanulók tanulmányi munkájának, teljesítményének egységes értékelése érdekében a tanulók írásbeli dolgozatainak, feladatlapjainak, tesztjeinek értékelésekor az elért teljesítmény (pontszám) érdemjegyekre történő átváltását a következő arányok alapján végzik el a szaktárgyat tanító nevelők:

Teljesítmény: Felmérések értékelése:

100 - 91% - jeles (5)

90 - 75% - jó (4)

74 - 51% - közepes (3)

50 - 31% - elégséges (2)

30 - 0% - elégtelen (1)

 

********************************

Az otthoni (napközis és tanulószobai) felkészüléshez előírt írásbeli és szóbeli feladatok meghatározásának elvei és korlátai

Elvei:

  1. - szerves egységet kell alkotnia az iskolai közös tanulási tevékenységgel
  2. - a teljesítményképes nyelvtudás kialakítását kell elősegítenie
  3. - az ismeretek tartós bevésését és önálló gyakorlati alkalmazását kell biztosítania
  4. - a tanórai munka kiegészítését, az ott szerzett jártasságok, készségek, képességek további fejlesztését kell szolgálnia
  5. - az egyéni gyakorláshoz minden esetben példát kell adnunk
  6. - ügyelni kell a szóbeli és írásbeli feladatok arányára
  7. - a leglényegesebb jelenségek gyakorlására kell, hogy késztesse a tanulókat (bővítse a szókincset)
  8. - mennyisége és nehézségi foka feleljen meg a tanulók életkori sajátosságainak, fejlettségi szintjének és teljesítőképességének – alkalmanként differenciált is lehet
  9. - a sikerélmény ösztönöz, növeli a teljesítőképességet, ezért fontos minden évfolyamon a házi feladatok tudatos, tervszerű tervezése (rendszeresen kapjanak)
  10. - szorgalmi feladatot, gyűjtőmunkát a tanuló önként is kérhet

Korlátai:

    - A 132/1982. MM utasításhoz kapcsolódó szakmai irányelvekben korosztályonként maximált a tanulási idő. Az a célja, hogy az optimális terhelhetőségre hívja fel a házi feladatot kijelölő tanító, szaktanár figyelmét, s a gyerekeket a rendelkezésre álló idő hatékony kihasználására szoktassa. Így biztosítva, hogy maradjon idő játékra, pihenésre, a személyiség további gazdagítására.
  1. - Az 1. osztályban 30, a másodikban 45, a 3-4.-ben 60, az 5-6.-ban 90 a 7-8. osztályban pedig legfeljebb 120 perc fordítható összesen az egyéni felkészülésre.
  2. - Ha az említett idő a felkészüléshez nem elég, azt a következő szubjektív, illetve objektív okok magyarázhatják:- A tananyag elsajátításához és a továbbhaladáshoz szükséges mennyiségű írásbeli és szóbeli házi feladatot adhat a nevelő.
    1. - a tanulási idő megszervezése nem elég gazdaságos
    2. - a gyerekek többsége rossz módszerrel tanul
    3. - az optimálisnál több vagy nem kellően differenciált a házi feladat (általában vagy egy-egy tantárgyból)
    4. - a tanítási órán a gyerekek nem értették meg kellőképpen azt az anyagrészt, amelyhez - a házi feladat kapcsolódik.

Az intézmény nyitva tartása

Ügyfélfogadási idö

Hétfő: 9:00 - 10:00 és csütörtök: 14:30 - 15:30 óra között.

Telefonos egyeztetés szükséges a 46/ 530-534-es telefonszámon!

 

Az intézmény nyitva tartása

- szorgalmi időben: 6:15 – 18:00 óra között;

- a nyári szünetben: 8:00 – 14:00 óra között;

- az őszi, a téli és a tavaszi szünetben az iskola zárva van.

 

A hivatali idő reggel 8 órától délután 16 óráig, pénteken 14 óráig

Az ügyfélfogadási rend nem azonos az iskola nyitvatartási rendjével!

 

A tanítás reggel 8.00-kor kezdődik.

Igény szerint reggeli ügyeletet biztosítunk a tanulók számára.

A délutáni napközis foglalkozások 15:40 órakor érnek véget.

 

Tanórán kívüli foglalkozások

 

Foglalkozás megnevezése Foglalkozás típusa Foglalkozás vezetője
Énekkar  Énekkar Boncsér Gábor
Erő fejlesztő  Iskolai sportkör Dévai György
Kondicionálás és képességfejlesztő foglalkozás  Iskolai sportkör Lakatos-Széplaki Rita
Labdarúgás  Iskolai sportkör Dévai György
Sportjáték   Iskolai sportkör Nagy Timóteus
Dráma szakkör  Szakköri foglalkozás Szin Csilla
Harang eggyüttes Szakköri foglalkozás Boncsér Gábor
Kézműves foglalkozás  Szakköri foglalkozás Kökényesi Istvánné
Könyvtár  Szakköri foglalkozás Kökényesi Istvánné
Ökoszakkör  Szakköri foglalkozás Lénárt György Lászlóné
Természetjáró szakkör  Szakköri foglalkozás Berta Zsóka
Töprengő szakkör  Szakköri foglalkozás Szucskóné János Zita
 Rajz szakkör Szakköri foglalkozás  
Túra szakkör  Szakköri foglalkozás Bauer Ilona Katalin

Az iskolában a nevelési és oktatási célok megvalósítását az alábbi egyéb (tanítási órán kívüli) tevékenységek segítik:

a) Hagyományőrző tevékenységek

Minden tanév folyamán az osztályok megemlékezést tartanak a Zenei világnapon, október 6-án, október 23-án, a magyar kultúra napján, március 15-én, a Költészet napján, a Föld napján, Nemzeti Összetartozás Napján.
Évről –évre megrendezésre kerülnek: mikulásnapi rendezvény, karácsonyi ünnepség, farsang, erdei iskola, Márton nap, gyermeknap, ballagás.
Az évet kirándulások és sportnapok színesítik.

b) Diákönkormányzat
A tanulók és a tanulóközösségek érdekeinek képviseletére, a tanulók tanórán kívüli, szabadidős tevékenységének segítésére az iskolában diákönkormányzat működik. Az iskolai diákönkormányzat munkáját az 5-8. osztályokban megválasztott küldöttekből álló vezetőség irányítja. A diákönkormányzat tevékenységét az iskola intézményvezetője által megbízott pedagógus segíti.

c) Diákétkeztetés
A tanulók számára – igény esetén – vagy napi háromszori étkezést (tízórai, ebéd, uzsonna) vagy csak ebédet (menzát) biztosít az intézmény. Az étkezési térítési díjakat a meghatározott módon kell befizetni.

d) 15:40 óráig való benntartózkodást biztosító délutáni foglakozások

A tanulószobai és délutáni elfoglaltságokon megfelelő pedagógiai környezetet kínálunk pályázat fenntartási kötelezettségeink részeként, különös tekintettel az informatika adta lehetőségekre az EFOP-3.11.1-17-2017-00010 „Szülő-Suli” – Tanulók iskolai előmenetelének javítása és a korai lemorzsolódás visszaszorítása az iskola-család együttműködésére alapozott egyéni fejlesztésein keresztül illetve az EFOP-3.1.5-16-
2016-00001 „A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása” pályázat fenntartási kötelezettség részeként.
A tanulók számára biztosítjuk a tanórákra való felkészülést, tanulás tanítása-, sport-, kézműves-, játék-, informatika foglakozásokkal tesszük színesebbé a szabadidő hasznos eltöltését.

e) Tehetséggondozó és felzárkóztató foglalkozások

Az egyéni képességek minél jobb kibontakoztatását, a tehetséges tanulók gondozását, valamint a gyengék felzárkóztatását az egyes szaktárgyakhoz kapcsolódó tanórán kívüli tehetséggondozó és felzárkóztató foglalkozások segítik.
- Az 1-8. évfolyamon az egyes tantárgyakból gyenge teljesítményt nyújtó tanulók képességeinek fejlesztésére felzárkóztató foglakozást szervezünk.
- A 8. évfolyamon a továbbtanulás, a középiskolai felvétel elősegítésére a gyenge eredményt elérő tanulók részére felzárkóztató, a jó eredményt elérő tanulók részére képesség fejlesztő órákat tartunk heti egy órában magyar nyelv és matematika tantárgyakból.

- További tehetséggondozó és felzárkóztató foglalkozások indításáról – a felmerülő igények és az iskola lehetőségeinek figyelembe vételével – minden tanév elején az iskola nevelőtestülete dönt.

f) Képesség-kibontakoztató felkészítés és integrációs felkészítés

Az iskola – amennyiben a feltételek adottak a nevelési-oktatási intézmények működéséről szóló miniszteri rendeletben szereplő előírásoknak – a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók szociális helyzetéből és fejlettségéből eredő hátrányainak ellensúlyozása céljából képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítést szervez.
A képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítés keretei között a tanulók
- egyéni képességének, tehetségének kibontakoztatása,
- fejlődésének elősegítése,
- a tanuló tanulási, továbbtanulási esélyének kiegyenlítése folyik.
Integrációs felkészítésben vesznek részt azok a képesség-kibontakoztató felkészítésben részt vevő tanulók, akik egy osztályba, osztálybontás esetén egy csoportba járnak azokkal a tanulókkal, akik nem vesznek részt a képesség-kibontakoztató felkészítésben.
A képesség-kibontakoztató felkészítésben részt vevő tanulók nevelése-oktatása, tudásának értékelése az oktatásért felelős miniszter által kiadott program alkalmazásával történik.

g) Iskolai sportkör

Az iskolai sportkör foglalkozásain részt vehet az iskola minden tanulója. Az iskolai sportkör a tanórai testnevelési órákkal kiegészítve biztosítja a tanulók mindennapi testedzését, valamint a tanulók felkészítését a különféle sportágakban az iskolai és iskolán kívüli sportversenyekre.

h) Szakkörök

A különféle szakkörök működése a tanulók egyéni képességeinek fejlesztését szolgálja. A szakkörök jellegüket tekintve lehetnek művésziek, életvitel és gyakorlatiak, szaktárgyiak, de szerveződhetnek valamilyen közös érdeklődési kör, hobbi alapján is. A szakkörök indításáról – a felmerülő igények és az iskola lehetőségeinek figyelembe vételével – minden tanév elején az iskola nevelőtestülete dönt. Szakkör vezetését – az
intézményvezető beleegyezésével – olyan felnőtt is elláthatja, aki nem az iskola dolgozója.

i) Versenyek, vetélkedők, bemutatók

A tehetséges tanulók továbbfejlesztését segítik a különféle (szaktárgyi, sport, művészeti stb.) versenyek, vetélkedők, melyeket az iskolában évente rendszeresen szervezünk. A legtehetségesebb tanulókat az iskolán kívüli versenyeken való részvételre is felkészítjük.
A versenyek, vetélkedők megszervezését, illetve a tanulók felkészítését a különféle versenyekre a nevelők szakmai munkaközösségei vagy a szaktanárok végzik.

j) Témahetek, témanapok (projekthetek, projektnapok)

Az iskola nevelői a tantervi követelmények eredményesebb teljesülése, a nevelőmunka elősegítése céljából a tanulók számára projektoktatást (témaheteket, témanapokat) szerveznek. A projektoktatás egy iskolai napon legalább három órát meghaladó foglalkozás vagy több iskolai órán, tanítási napon át zajló tanítási-tanulási folyamat.
Ennek során – elsősorban – a tantárgyi rendszerbe nehezen beilleszthető ismeretek feldolgozása történik egy-egy témakör köré csoportosítva a gyerekek aktív részvételével zajló közös, sokféle tevékenységre építve. A hosszabb (több napos, egy hetes) témahetet (projekthetet) a tanulócsoportok – ismereteket összegző vagy művészeti – bemutatója zárja. Iskolánkban évente ismétlődnek azok a téma napok, amelyek az
egészségvédelemmel, az elsősegélynyújtással, a természet- és környezetvédelemmel illetve a honismerettel kapcsolatos ismereteket dolgozzák fel. A hosszabb (több napos, egy hetes) témaheteken feldolgozásra kerülő ismereteket a nevelők szakmai munkaközösségei az iskola éves munkatervében határozzák meg.

k) Tanulmányi kirándulások

Az iskola nevelői a tantervi követelmények eredményesebb teljesülése, a nevelőmunka elősegítése céljából a tanulók számára tanulmányi kirándulásokat szerveznek a lakóhely és környékének természeti, történelmi, kulturális értékeinek megismerése céljából.

l) Osztálykirándulások
Az iskola nevelői a tantervi követelmények eredményesebb teljesülése, a nevelőmunka elősegítése céljából az osztályok számára évente egy alkalommal osztálykirándulást szerveznek. Az osztálykiránduláson való részvétel önkéntes, a felmerülő költségeket a szülőknek kell fedezniük. Az iskola nevelői a pályázati lehetőségek minél jobb kihasználásával törekednek arra, hogy ezeken a programokon a nehezebb szociális körülmények között élő családok – elsősorban halmozottan hátrányos helyzetű – gyermekei is részt tudjanak venni.

m) Múzeumi, kiállítási, könyvtári és művészeti előadáshoz kapcsolódó foglalkozás

Egyegy tantárgy néhány témájának feldolgozását, a követelmények teljesítését szolgálják a különféle közművelődési intézményekben, illetve művészeti előadásokon tett csoportos
látogatások. Az e foglalkozásokon való részvétel – ha az költségekkel is jár – önkéntes.
A felmerülő költségeket a szülőknek kell fedezniük. Az iskola nevelői a pályázati lehetőségek minél jobb kihasználásával törekednek arra, hogy ezeken a programokon a nehezebb szociális körülmények között élő családok – elsősorban halmozottan hátrányos helyzetű – gyermekei is részt tudjanak venni.

n) Szabadidős foglalkozások

A szabadidő hasznos és kulturált eltöltésére kívánja a nevelőtestület a tanulókat azzal felkészíteni, hogy a felmerülő igényekhez és a szülők anyagi helyzetéhez igazodva különféle szabadidős programokat szervez (pl. túrák, kirándulások, táborok, színház- és múzeumlátogatások, klubdélutánok, táncos rendezvények stb.). 

o) Iskolai könyvtár
A tanulók egyéni tanulását, önképzését a tanítási napokon látogatható iskolai könyvtár segíti.

p) Az iskola létesítményeinek, eszközeinek egyéni vagy csoportos használata 

A tanulók igényei alapján előzetes megbeszélés után lehetőség van arra, hogy az iskola létesítményeit, illetve eszközeit (pl. sportlétesítmények, számítógép stb.) a tanulók – tanári felügyelet mellett – egyénileg vagy csoportosan használják.

q) Hit- és vallásoktatás

Az iskolában a területileg illetékes, bejegyzett egyházak – az iskola nevelő és oktató tevékenységétől függetlenül – hit- és vallásoktatást szervezhetnek. A hit- és vallásoktatáson való részvétel a tanulók számára önkéntes. Az Etika/Hit és erkölcstan órákon a részvétel kötelező.

Pedagógusok szakképzettsége

  Szakképzettségek, végzettségek Pedagógus szakvizsgák Egyéb továbbképzések
1 történelem alapszakos bölcsész, oklevél száma: 16-BT/2010, kiállítás dátuma: 2010.02.16., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Intézet; angol nyelvtanár, oklevél száma: 16-BT/2010, kiállítás dátuma: 2010.02.16., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Intézet;     
2 biológia szakos tanár, oklevél száma: 216/1982, kiállítás dátuma: 1982.06.08., kiállító intézmény: Janus Pannonius Tudományegyetem; testnevelés szakos tanár, oklevél száma: 2016/1982., kiállítás dátuma: 1982.06.08., kiállító intézmény: Janus Pannonius Tudományegyetem;    Amatematika,természettudományos, műszaki és informatikai; 
3 matematika szakos tanár, oklevél száma: 144/1982, kiállítás dátuma: 1982.06.21., kiállító intézmény: Ho Shi Minh Tanárképző Főiskola; fizika szakos tanár, oklevél száma: 144/1982, kiállítás dátuma: 1982.06.21., kiállító intézmény: Ho Shi Minh Tanárképző Főiskola;     
4 ének-zene-, népzenetanár, oklevél száma: 1003/2004., kiállítás dátuma: 2013.04.19., kiállító intézmény: Nyíregyházi Főiskola; okleveles néprajz szakos bölcsész, oklevél száma: 5219/2013./Bt., kiállítás dátuma: 2013.06.30., kiállító intézmény: Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar; okleveles népzene- és népikultúra-tanár, oklevél száma: 2939/2020., kiállítás dátuma: 2020.07.04., kiállító intézmény: Nyíregyházi Egyetem;     
5 történelem szakos középiskolai tanár, oklevél száma: 34-/BT/1997, kiállítás dátuma: 1997.06.18., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Intézet;  szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető;  Pedagógusok felkészítése az integrációs pedagógiai rendszer alkalmazására, az együttnevelésre; A kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére; Tantermi csomag használata; Interdiszciplináris szakmódszertani továbbképzés; Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei a közn. int. 5-8. évf.; Informatikai eszközök alapszintű alkalmazása az oktatásban; Kis lépésekben az eredményekért; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; Az idő előtti iskolaelhagyás kiküszöbölése; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés; Az iskolai lemorzsolódás megelőzését célzó komplex intézményfejlesztés támogatása; Az interaktív panel alkalmazása a tanulás-tanítása folyamatában; Az iskolai lemorzsolódás megelőzését célzó komplex intézményfejlesztés támogatása; A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása.; Pályaorientációs feladatok ellátása; Pedagógus műhely 6. ILMT; 
6 informatikus könyvtáros, oklevél száma: 448-GT/2005., kiállítás dátuma: 2005.07.01., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola; általános iskolai tanító technika szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: 87/1983., kiállítás dátuma: 1983.06.16., kiállító intézmény: Comenius Tanítóképző Főiskola;  szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető;  Szorobánnal a matematika oktatásban; Az életvezetési ismeretek és készségek; Logopédiai ismeretek gyakorló pedagógusok részére; A Meixner Ildikó Játékház c. olvasókönyv családjának alk. felk. tamfolyam; Lépésről lépésre gyermekközpontú isk. nevelés tanítói tréning; Személyiség és szociális készségek fejlesztése-kooperatív technikák; United Way Magyarország biztonságos iskola program; Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Informatikai eszközök alapszintű alk. az oktatásban; Felkészítés a  "Pedagógiai jó gyakorlatok fejlesztése és adaptációja a köznevelésben" c. tk.; Személyiségfejlesztő (önismereti) tréning; Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés; Felkészítés a köznevelési és tanulmányi alaprendszer ( KRÉTA) pedagógus moduljaihoz; 
7 történelem szakos általános iskolai tanár, oklevél száma: 488/2002.I., kiállítás dátuma: 2002.06.21., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola; okleveles testnevelő tanár, oklevél száma: 157-TKE/2017, kiállítás dátuma: 2017.05.08., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Egyetem;    Bizonyítvány államilag elismert nyelvvizsgáról; 1956- A magyar forradalom a legújabbb történeti kutatások tükrében; Komplex Instrukciós Program (KIP) mint tanulói státuszkezelő eljárás; A pedagógusok digitális kultúrájának megújítása. Középhaladó továbbképzés; 
8 általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen, oklevél száma: N-13/2007., kiállítás dátuma: 2007.06.11., kiállító intézmény: Comenius Tanítóképző Főiskola; általános iskolai tanító matematika műveltségi területen, oklevél száma: 5/2015/VMT, kiállítás dátuma: 2015.07.08., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Főiskola;    Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Környezeti nevelés és fenntarthatóság; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; Felkészítés a köznevelési és tanulmányi alaprendszer ( KRÉTA) pedagógus moduljaihoz; 
9 általános iskolai tanító, oklevél száma: 175/1988., kiállítás dátuma: 1988.06.18., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola;    Vezetés mesterfokon; Lépésről lépésre Iskolai program; A gyógypedagógiai alapism. a tanulásban akadályozott gyerm. integráltan nevelő-oktató ped. részére; Énünk alapjai; A Meixner Ildikó Játékház c. olvasókönyvcsaládjának alkalmazására felk. tanfolyam; Beilleszkedési problémák és magatartási zavarok óvodás és kisiskolás korban; Fejlesztési tervek készítése, előkészítése alkalmazása az isk. oktatás és nev. során; Nehezen, de nevelhető gyerekek sajátosságai ; Tantermi csomag használata; Informatikai eszközök alapszintű oktatása az oktatásban; Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Személyiségfejlesztő (önismereti) tréning; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; Pedagógiai értékelés szakszerűen korszerűen; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés; A kiemelt figyelmet igénylő tanulók inkluzív nevelési, oktatási módszerei; A pedagóguok digitális kompetenciájának megújítása, IKT; Anyanyelvi nevelés az első évfolyamon; Az interaktív panel alkalmazása a tanulás-tanítása folyamatában; A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása.; A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása. IKT; 
10 általános iskolai tanító, oklevél száma: XIII-4/2006., kiállítás dátuma: 2006.06.25., kiállító intézmény: Károli Gáspár Református Egy. Tanítóképző Főiskolai Kar; református hittanoktató, oklevél száma: XIII-4/2006., kiállítás dátuma: 2006.06.25., kiállító intézmény: Károli Gáspár Református Egy. Tanítóképző Főiskolai Kar; általános iskolai tanító drámapedagógiai szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: XIII-4/2006., kiállítás dátuma: 2006.06.25., kiállító intézmény: Károli Gáspár Református Egy. Tanítóképző Főiskolai Kar; általános iskolai tanító angol műveltségi területen, oklevél száma: 7/2018/VMT, kiállítás dátuma: 2018.06.29., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola;    Tantermi csomag használata; "A Nemzetközi Atlétikai Szövetség Kölyökatlétika Prog. megvalósítási leh.; Iskolai testnevelés az egészségfejlesztésben; Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Személyiségfejlesztő (önismereti) tréning; Mediációs tréning; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; Első lépések a digitális világba – IKER 1. szintű képzés; Önállóan használom az informatikai eszközömet – IKER 2. szintű képzés; "Élmény tanulni!"-Pedagógusok képzése; A pedagóguok digitális kompetenciájának megújítása, IKT; Pedagógusok felkészítése a minősítésre; A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása.; 
11 magyar szakos általános iskolai tanár, oklevél száma: 638/1978., kiállítás dátuma: 1978.09.11., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola; orosz szakos általános iskolai tanár, oklevél száma: 638/1978., kiállítás dátuma: 1978.09.11., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola;    Gyermek és ifjúságvédő tanfolyam; Énünk alapjai; Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Mediációs tréning; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; 
12 óvónő, oklevél száma: 175/1977, kiállítás dátuma: 1977.06.25., kiállító intézmény: Hajdúböszörményi Óvóképző Főiskola; általános iskolai tanító napközi otthoni és egész napos iskolai nevelés szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: 15/1988., kiállítás dátuma: 1988.06.18., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola; tanulásban akadályozott szakos gyógypedagógus, oklevél száma: Gy/75/2007., kiállítás dátuma: 2007.02.15., kiállító intézmény: Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskola;    Agykontroll stresszkezelő és elmefejtesztő módszer; 
13 általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen, oklevél száma: N-26/2008, kiállítás dátuma: 2008.06.09., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem Comenius Tanítóképző Főiskolai Kar;    Személyiségfejlesztő (önismereti) tréning; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; A Nemzetközi Atlétikai Szöv. Kölyökatl. Prog. meg. lehetőségei a mindennapos testnev. keretében; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; A családdal kapcsolatban - együttműködés; a családok lehetséges bevonása a nev-i, okt-i folyamatokba; A kiemelt figyelmet igénylő tanulók inkluzív nevelési, oktatási módszerei; Kapcsolatban a családdal; 
14 általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen, oklevél száma: L-16/2007, kiállítás dátuma: 2007.06.12., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem Comenius Tanítóképző Főiskolai Kar; könyvtáros, oklevél száma: 288/2001-I, kiállítás dátuma: 2001.06.22., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Főiskola;     
15 testnevelő tanár - gyógytestnevelő tanár, oklevél száma: 6709/2010., kiállítás dátuma: 2010.06.22., kiállító intézmény: Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar; sportedző (úszás), oklevél száma: TF-65/2009., kiállítás dátuma: 2009.10.31., kiállító intézmény: Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar;    ECDL; Mozgás és sportfesztiválok szakmai és szervezési lehetőségei; Gyógypedagógiai alapkompetenciák; Kapcsolatban a családdal- Együttműködés; 
16 okleveles magyartanár, oklevél száma: 160-BT/2019., kiállítás dátuma: 2019.05.29., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem; okleveles etikatanár (erkölcstantanár), oklevél száma: 160-BT/2019., kiállítás dátuma: 2019.05.29., kiállító intézmény: Fl 87515; fejlesztő-differenciáló szakpedagógus, oklevél száma: 453/2021/PF, kiállítás dátuma: 2021.12.17., kiállító intézmény: Debreceni Egyetem;     
17 általános iskolai tanító ének-zene szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: 503/1978, kiállítás dátuma: 1982.06.15., kiállító intézmény: Jászberényi Tanítóképző Főiskola; általános iskolai tanító ének szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: 503/1978, kiállítás dátuma: 1982.06.15., kiállító intézmény: Jászberényi Tanítóképző Főiskola;     
18 általános iskolai tanító, oklevél száma: 45/1992., kiállítás dátuma: 1992.06.16., kiállító intézmény: Zsámbéki Tanítóképző Főiskola; általános iskolai tanító angol idegen nyelvi műveltségi területen, oklevél száma: M-XI/21-2002., kiállítás dátuma: 2004.06.30., kiállító intézmény: Szent István Egyetem Jászberényi Főiskolai Kar;  szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető;  Értékelés és minőségbiztosítás; Európai számítógép használói jogsítvány; Idegen nyelvi vizsgafelkészítő tanár-továbbképzés angol nyelvből; Vezetőképzés-pályázati projektek sikeres megvalósítása: Projektmenedzsment, változásmenedzsment; Az int.vez. f-i az új oktszerv-i feladatok tervezésében, az új tan.szerv-i eljárások bevezetésében; Pedagógusok felkészítése az integrációs pedagógiai rendszer alkalmazására, az együttnevelésre; A kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére; Tanfelügyeleti szakértők felkészítése pedagógiai-szakmai ellenőrzésre; Szakértők felkészítése pedagógusminősítésre; Az intézmény adatfeltöltési felelősök az intézményekben informatikai jellegű képzés; Mesterpedagógusok felkészítése a tanfelügyelői, minősítési és egyéb szakértői feladatok ellátására; Szaktárgyi továbbképzés- olvasástechnika, szövegértés; Mesterpedagógusok II. Sonkádi Szabadegyeteme; Felkészítés a PSZE és a PÉM minőségbiztosítási tevékenység minőségbiztosítási szakértő; Fejlesztések eredményei és a jövő stratégiái az oktatásban; Kihívások maz oktatásban:demográfia, digitalizáció, tartalomfejlesztés, munkavállalói kompetenciák; Intvez. felk-e az int az önért-hez és a tanf-i ell-hez a tanf-i ell-hez kapcs-ó fa-ok ellátására; Az intézmény adatfeltöltési felelősök az intézményekben informatikai jellegű képzés; Felkészítés a köznevelés regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógus moduljaihoz; Szakértők felkészítése Mesterpedagógus fokozatot célzók minősítésére; Az oktatás jövőképe -a tudás új értelmezése a digitális világban XIX. OKSZ Konferencia (20 Óra); Köznevelés, Szakképzés, Pedagógus képzés- innováció XX. OKSZK (20 óra); A pedagóguok digitális kompetenciájának megújítása, IKT; Az iskolai lemorzsolódás megelőzését célzó komplex intézményfejlesztés támogatása; Az interaktív panel alkalmazása a tanulás-tanítása folyamatában; Az iskolai lemorzsolódás megelőzését célzó komplex intézményfejlesztés támogatása; A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása.; Pályaorientációs feladatok ellátása; Pedagógus műhely 6. ILMT; 
19 általános iskolai tanító angol idegen nyelvi műveltségi területen, oklevél száma: 58/2005., kiállítás dátuma: 2005.06.08., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem Commenius Tanítóképző;    Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; A kiemelt figyelmet igénylő tanulók inkluzív nevelési, oktatási módszerei; MM publication-ELT hungary  X. országos konferencia (5óra); Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés; A pedagóguok digitális kompetenciájának megújítása, IKT; Pedagógusok felkészítése a minősítésre; Kapcsolatban a családdal; 
20 általános iskolai tanító, oklevél száma: L-89/1983, kiállítás dátuma: 1983.08.29., kiállító intézmény: Comenius Tanítóképző Főiskola; általános iskolai tanító technika szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: L-89/1983, kiállítás dátuma: 1983.08.29., kiállító intézmény: Comenius Tanítóképző Főiskola; oktatásinformatikus, oklevél száma: 976/1998, kiállítás dátuma: 1998.08.11., kiállító intézmény: ÉRÁK;    Művelődési házak népművelési ügyvezetőinek alapfokú tanfolyama; Nyik 1-4. osztály; Nyik 2. osztály; Meixner Játékház olvasókönyvcsalád alkalmazására felkészítés; Egyéni átvezetési terv-egyéni fejlesztési terv-egyéni tanulási út; 
21 okleveles középiskolai magyartanár, oklevél száma: 233-BT/2020., kiállítás dátuma: 2020.04.30., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem;    Felkészítés a köznevelési és tanulmányi alaprendszer ( KRÉTA) pedagógus moduljaihoz; 
22 általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: L-84/1990, kiállítás dátuma: 1990.06.12., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola;    Digitális írástudás fejlesztése; Diszlexia prevenció a Játékház; NETFIT; Tantermi csomag használata; Kompetenciaalapú anyanyelvi nevelés; Kölyökatlétika; Szakmai kompetencia; Kreatív kapcsolatok; Az infokommunikációs technológia; Gyermekvédelem az ált. iskolában; Gyógytestnevelés; Alapfokú számítástechnikai tanfolyam; Igazolás; 
23 anglisztika alapszakos bölcsész (angol), oklevél száma: 160-BT/2022., kiállítás dátuma: 2022.05.26., kiállító intézmény: Miskolci Egyetem;     
24 történelem szakos tanár, oklevél száma: 681/2000., kiállítás dátuma: 2000.06.16., kiállító intézmény: József Attila Tudományegyetem; történelem szakos tanár, oklevél száma: 252/1998., kiállítás dátuma: 1998.06.20., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola; történelem szakos középiskolai tanár, oklevél száma: 681/2000., kiállítás dátuma: 2000.06.16., kiállító intézmény: Szegedi Tudományegyetem;    A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása. kezdő IKT eszközök használata EFOP-3.2.4-16; A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása.középhaladó EFOP 3.2.4-16; 
25 történelem szakos tanár, oklevél száma: 5914/H, kiállítás dátuma: 1984.11.15., kiállító intézmény: Toruni Kopernikusz Egyetem; történelem szakos középiskolai tanár, oklevél száma: 1675/1987., kiállítás dátuma: 1987.09.18., kiállító intézmény: Toruni Kopernikusz Egyetem; felsőfokú oktatási informatikus, oklevél száma: 83/1999, kiállítás dátuma: 1999.03.05., kiállító intézmény: Eszterházi Tanárképző Főiskola; okleveles lengyel és nemzetiségi lengyel nyelv és kultúra tanára, oklevél száma: 18095, kiállítás dátuma: 2005.01.18., kiállító intézmény: Sziléziai Egyetem;    Egészségnevelő pedagógusok és iskolai drogügyi koordinátorok továbbképzése; Az életvezetési ismeretek és készségek; Oktatás informatika; Értékelés és minőségbiztosítás; Iskolai drogkoordinátorok képzése; Mentálhigiénés alapfokú továbbképzés pedagógusoknak; Pedagógusok felkészítése az integrációs pedagógiai rendszer alkalmazására, az együttnevelésre; A kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére; Tantermi csomag használata; Mediációs tréning; Személyiségfejlesztő (önismereti ) tréning; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; Pedagógusok felkészítése a minősítésre; Én, mint más - toleranciára nevelés; Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés; Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; A kiemelt figyelmet igénylő tanulók inkluzív nevelési, oktatási módszerei; 
26 általános iskolai tanító népművelés szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: 74/1987., kiállítás dátuma: 1987.06.11., kiállító intézmény: Comenius Tanítóképző Főiskola;    Honismereti szakkör vezetés; Bábos alapkézsés; Fejlesztő módszertani tanfolyam; Osztályfőnöki szerep erősítése, fejlesztése; Az életvezetési ismeretek és készségek ; Gyermekjáték és néptánc III.; A Meixner Ildikó Játékház c. olvasókönyv családjának alkalmazására felk. tanfolyam; Fejlesztési tervek készítése, előkészítése, alkalm. az isk. okt. és nev. során; Nehezen, de nevelhető gyerekek sajátosságai; Tantermi csomag használata; Közoktatási intézményekben dolgozó ped. szakmai komp. erősítése a haték. ink. nev.-okt. érdekében; Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Személyiségfejlesztő (önismereti) tréning; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; Pedagógusok felkészítése a minősítésre; ECDL Európai Számítógép Használói Jogosítvány ; Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés; viselkedéskorrekciós lehetőségek az iskolában; Pályaorientációs feladatok ellátása; A pályorientációt támogató mérőeszköz POM; 
27 magyar nyelv és irodalom szakos általános iskolai tanár, oklevél száma: 1/1986, kiállítás dátuma: 1986.02.01., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola; történelem szakos általános iskolai tanár, oklevél száma: 1/1986, kiállítás dátuma: 1986.02.01., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola;    színjátszó - rendezői; Iskolák KIRSTAT és Tanköny CD használata; Iskolai drogkoordinátorok képzése; Önismereti személyiségfejlesztő továbbképzés pedagógusoknak; A kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére; Hatékony együttnevelés az iskolában; A differenciált tanulásszervezés alapjai; Drámajátékok alkalmazása az óvodában és alsó tagozaton; Memóriatechnikák és alkotó tanulási módszerek alkalmazásának lehetőségei; Az erkölcstan tantárgy tanításának elméleti és módszertani ismeretei ; Élmény tanulni; 1956- A magyar forradalom a legújabbb történeti kutatások tükrében; Komplex Instrukciós Program (KIP) mint tanulói státuszkezelő eljárás; 
28 általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: 75/1990., kiállítás dátuma: 1990.06.16., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola;    Tanulásmódszertan I. A Tanulás tanítása; Iskolavezetés az iskola belső értékelési rendszere ; Életvezetési ismeretek és készségek; Magunkért-Másokért ; Az osztályzat nélküli értékelés; A kooperatív tanulás; Humán tartalmi tantárgyak alkalmazása interaktív táblán a komp. alapú okt. segítésére; Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; Az idő előtti iskolaelhagyás kiküszöbölése.; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; A pedagóguok digitális kompetenciájának megújítása, IKT; Az iskolai lemorzsolódás megelőzését célzó komplex intézményfejlesztés támogatása; Az iskolai lemorzsolódás megelőzését célzó komplex intézményfejlesztés támogatása; A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása.; 
29 természetvédelmi mérnök, oklevél száma: 725/2020/MT, kiállítás dátuma: 2021.10.01., kiállító intézmény: Debreceni Egyetem;     
30 magyar nyelv és irodalom szakos tanár, oklevél száma: 173-BT/2007, kiállítás dátuma: 2007.06.29., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Főiskola Bölcsészettudományi Főiskolai Kar; pedagógia szakos nevelő, oklevél száma: 173-BT/2007, kiállítás dátuma: 2007.06.29., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Főiskola Bölcsészettudományi Főiskolai Kar; fejlesztő pedagógus, oklevél száma: 173-BT/2007., kiállítás dátuma: 2007.06.29., kiállító intézmény: Eszterházy Károly Főiskola Bölcsészettudományi Főiskolai Kar;    Társadalombiztosítási szakember; Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; A pedagógus és szakszolg. feladatai, együttműködéssi lehetőségei; Pedagógusok felkészítése a minősítésre; Kapcsolatban a családdal ; 
31 matematika szakos tanár, oklevél száma: 246/1980, kiállítás dátuma: 1980.06.21., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola; fizika szakos tanár, oklevél száma: 246/1980., kiállítás dátuma: 1980.06.21., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola;    Alapfokú számítógépkezelői tanfolyam; Az Internet alapfokú használata pedagógusoknak; Magunkért-Másokért; Agykontroll: stresszkezelő és elmefejlesztő mődszer ; Szövegszerkesztési alapismeretek; Vezetői feladatok a kistérségi közoktatási feladatellátásban; Tanulom magam, tanulom a diákot hatékony módsz. a nehezen kez. ped. helyzetekre; Interaktív tábla használata a pedagógiai gyakorlatban; Pedagógusok felkészítése a tanfelügyeleti és a ped. min. elj. való részvételre; Az SNI tanulók eredményes tanulását fejlesztő kéttanáros modell; Személyiségfejlesztő (önismereti) tréning; Szaktárgyi továbbképzés-olvasástechnika, szövegértés; Felkészítés a köznevelési reg. és tan. alapr. (KRETA) pedagógus moduljaihoz; ECDL Európai Számítógép Használói Jogosítvány ; Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés; 
32 biológia szakos tanár, oklevél száma: 386/1993, kiállítás dátuma: 1993.06.12., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola; rajz szakos tanár, oklevél száma: 386/1993, kiállítás dátuma: 1993.06.12., kiállító intézmény: Bessenyei György Tanárképző Főiskola; vizuális és környzetkultúra tanár, oklevél száma: 2000/01-13, kiállítás dátuma: 2001.09.10., kiállító intézmény: Magyar Iparművészeti Egyetem;    oktatástechnikai eszközök használata a szakképzésben; 
33 általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen, oklevél száma: 449/2003, kiállítás dátuma: 2003.06.12., kiállító intézmény: Nyíregyházi Főiskola Pedagógusképző Kar;    Hátrányos helyz. ( kiemelten cigány ) gyerm./tanulók integr. nev./okt. elmélete és gyakorlata; Munkafolyamatok uralása a változó közoktatásban; Egészségnevelés, Egészségfejlesztés, Egészségmegőrzés a köznevelési intézményekben; Waldorf tanári műhely; A felnövekvő generáció egészségtudatos életmódjának kialakítása és egészségre nevelés; Jövőorientált-egészségtudatos testnevelés; Tanulási és magatartási problémák felismerése és kezelése a pedagógiában; Élhető környezet ma és a jövőben - környezettudatos magatartásra nevelés ; Pedagógiai kompetenciák erősítését támogató korszerű ismeretek; A természetismeret tantárgy kísérletezésre, tanulói tevékenykedésre alapozott,kut.alapú tanítása.; Waldorf-osztálytanító szakpedagógus; Waldorf- tanárok tanév előkészítő műhelye; 
34 általános iskolai tanító, oklevél száma: L-62/1986, kiállítás dátuma: 1986.06.17., kiállító intézmény: Comenius Tanítóképző Főiskola; általános iskolai tanító háztartástechnika szakkollégiumi képzéssel, oklevél száma: 62/1986., kiállítás dátuma: 1986.06.17., kiállító intézmény: Sárospataki Commenius Tanítóképző;    Oktatással a társ. igazságosságért; Csapatépítő tréning; Információ és kommunikáció; Internet-használati tanfolyam; Felkészítés a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógus moduljaihoz; Alap szintű digitális készség kialakítása; Emelt szintű digitális készségek kialakítása; Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetsége 116-123 hívószám kezelés; Első lépések a digitális világba - IKER 1. szintű képzés; Önállóan használom az informatikai eszközömet - IKER 2. szintű képzés; Élmény tanulni Pedagógus felkészítés; A pedagóguok digitális kompetenciájának megújítása, IKT; A pedagógus digitális kompetenciájának megújítása.; 

Technikai dolgozók

Bulgárföldi Általános Iskola

 

Blaskó Nikoletta
Sándor Tibor
Tiszáné Wicha Krisztina
Toldi Szabina Mária
Bók Emese

Szabó Gyula
Kovács Zoltán
Szikszainé Antal Judit
Cseh-Hornyák Dalma

Dombrádi Zsuzsa
Vaszi Noémi


Erenyői Tagintézmény

 

Mező Szilvia
Váradi Péter
Cselényi László
Szalóki Jánosné