EFOP–4.1.3-17
Az állami fenntartású köznevelési intézmények tanulást segítő tereinek infrastrukturális fejlesztése
Pályázat azonosító: EFOP–4.1.3-17
Pályázati forrás összege: 20 millió Ft európai uniós támogatás
A projekt során az intézményben az alábbi fejlesztések valósultak meg:
- földszinti közösségi tér új portál beépítése, oldalfali burkolat cseréje
- emeleti közösségi tér ajtóinak cseréje, oldalfali burkolat cseréje
- sportudvar aszfaltrétegének cseréje
- infokommunikációs és részleges akadálymentesítés
A Széchenyi2020 program keretében befejeződött a Bulgárföldfi Általános Iskola tanulást segítő tereinek infrastrukturális fejlesztése
A Miskolci Tankerületi Központ befejezte projektjét a Bulgárföldi Általános Iskolában, melynek célja az intézmény infrastrukturális fejlesztésén keresztül az eredményesség és az inkluzív oktatás (nyitottságra ösztönző nevelés) fokozása és a nyújtott szolgáltatások színvonalának növelése, ezzel biztosítva a minőségi oktatáshoz, neveléshez való hozzáférést.
A projekt 20 millió Ft európai uniós támogatás segítségével valósult meg, az Emberi Erőforrások Minisztériumának „Az állami fenntartású köznevelési intézmények tanulást segítő tereinek infrastrukturális fejlesztése” c. felhívása (EFOP–4.1.3-17) alapján.
A beruházás célja a minőségi és befogadó oktatási környezet és hatékony nevelés infrastrukturális feltételeinek megteremtése. További célja a helyi szükségletek kielégítésére irányuló, racionális és hatékony működést biztosító korszerű nevelési, oktatási környezet kialakítása, különösen a tanulást segítő és közösségi terek tekintetében.
A Bulgárföldi Általános Iskolában közösségi tereinek korszerűsítése nagymértékben növeli az itt tanuló diákok és nevelők komfortérzetét, amivel hathatósan hozzájárul az intézményben folyó nevelő-oktató tevékenység hatékonyságának növeléséhez.
A megvalósult sportudvar felújítás nagymértékben elősegíti a mindennapos testnevelés magasabb színvonalú megtartását és hozzájárul a városrészben élők életminőségének javításához.
A részleges akadálymentesítés kialakítása, nagy lépés az intézmény megváltozott képességű tanulóinak és vendégeinek teljes esélyegyenlősége felé.